Skor.



ph; dinsko.se

Jag har vart och kikat på dessa inne på DinSko, och jag är lite småkär i dem måste jag säga. Nu är det ju dock så att jag vet med mig att jag inte vågar använda högklackat. Jag tänker varje gång jag köper ett par att "men så jobbigt är det inte att vara lite längre än många andra", men jo, det är det. Synd, för finns det något snyggare än ett par riktigt balla högklackade skor? Knappt alltså. Men nu har ni sett dessa i alla fall.

Och förresten, jag har införskaffat ett par sjukligt snygga vårskor (fast mina föräldrar är inte lika förtjusa i dem, haha). Jag ska lägga upp bild på dem när jag kan / vill / har tid och lust.

Kommentarer
Postat av: mj

äh. jag är över 170 cm, 172 kanske, och ibland har jag fjortoncentimetersklackar. sträck på ryggen och låt folk kolla på dig, det är ju därför man klär upp sig?

2012-02-26 @ 14:16:36
URL: http://mockajulia.blogspot.com
Postat av: mj

och de undre var snyggast btw

2012-02-26 @ 14:17:44
URL: http://mockajulia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0