Här får ni lära känna mig litegrann

Den här låten skäms jag över att jag gillar: Jag har slutat skämmas för att jag gillar låtar eller artister, och istället börjat stå upp för att jag gillar det... Men kanske olika partylåtar, som typ Ke$ha? Å andra sidan gillar jag ju inte låtarna i sig, utan snarare känslan av fest de ger.
Mina största förebilder: Gerard Way, Frank Iero och Lukas Moodysson.
Den första skivan jag köpte var: Oj, minns inte... Eller det kan ha varit Rihannas 'A Girl Like Me' ? Jag fick rätt många skivor, och lånade av min pappa och min syster. Och så brände min syster skivor till mig också. Så jag kände inte behovet av att köpa skivor, och gör egentligen inte det nu heller.
En perfekt dejt med mig är: Det beror på vem det är med. Jag är ganska flexibel tror jag. Men så länge man har trevligt spelar det väl ingen roll? En fika är ju jättebra om man har lätt för att prata, annars kanske man ska göra något annat i början om man är blyg. Typ ta en dag på Liseberg eller så. Då finns det ju alltid något att prata om, och det är samtalet som är huvudsaken när man vill lära känna någon.
De här kändisarna vill jag dejta: Joseph Morgan, Jessie J, Gerard Way och Frank Iero.
Min snyggaste scenoutfit beskriver jag såhär: Paljetter, höga klackar och extraordinärt smink.
En fobi jag har: Getingar.
Det första jag gjorde imorse: Kollade klockan och sen facebook, haha...
Om jag var en kändis skulle jag vara: Marilyn Monroe, Edie Sedgwick eller Lady Gaga. Om man får drömma, vilket man får.
Det godaste jag vet är: Allting med kombinationen nötter och choklad, typ. Eller kanske saltlakrits.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0