Bara en liten video

Den här gjorde jag för ett tag sen, och jag tänkte att "varför inte ladda upp den på bloggen?". En liten film om ett litet par i Vampire Diaries; en serie som ni nog vet att jag tycker om... Jag har gjort flera videos om serien, men detta är en av de jag är mest nöjd med. Hittils. Men nu har jag skaffat ett nytt videoredigeringsprogram, så troligen kommer det bli bättre nu, haha. Dock har jag inte riktigt lärt mig det än, så det går inte så fort, men jag jobbar på det.
Filmen är för övrigt Jeremys och Vikis relation i kortform, ungefär. Jag vet att det upprepar sig en del, men antalet scener med de två är inte speciellt många... Men det är en fin och sorglig liten kärlekshistoria, i alla fall. Förhoppningsvis bättre än Twilight... ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag gillade aldrig Viki! Hon var för ostyrig, blev så nervös. Bra video i alla fall!

2012-01-24 @ 11:34:30
URL: http://smokeyjoey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0