Gingern blev brunett och brunetten blev ginger

ph; jag
Den här helgen var Antoine här och hälsade på mig (och mina vänner!). Woho! Han kom på fredagkvällen, och följde med mig till Johanna där folket hade förfest innan de skulle ut. Dock är varken jag eller Anto myndiga ännu, så vi gick snällt hem när de istället åkte in till stan. Men det var trevligt det med, för vi såg det senaste avsnittet av Vampire Diaries (han är den enda jag kan dela mitt obsession med vad gäller den serien, ungefär) och jag dog över Caroline/Klaus-scenen som jag har väntat på i evigheter. På lördagen åt vi pannkakor till frukost, och sen hjälptes vi åt att skjuta folk i tv-spel och gick runt i centrum och köpte kläder och hårfärg. Senare på kvällen fick mamma och pappa massa gäster, vilket innebar att vi fick klä upp oss och gå runt och servera nötter och chips samt skåla i champange, och dessutom äta fondue för oss själva i köket för att vi inte fick plats tillsammans med de andra. Dagen avslutades med 'X-men First Class'... Töntar som vi är. Idag har vi färgat mitt hår väldigt rött (mer rött än vad som syns på bilden), spelat ännu mera tv-spel, lagat och ätit lunch och sagt farväl på tågstationen.
Den korta versionen: jag har haft en eminent helg tillsammans med min pojkvän.

Kommentarer
Postat av: Antorange

This world was built by dorks and nerds.

2012-01-16 @ 01:29:50
Postat av: Johanna

Kollar du på tv eller laddar ner? Vilken dag sänds det på tv? :)

2012-01-20 @ 22:25:16
URL: http://smokeyjoey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0