Kläder

ph; jag
Varsågoda, två skitfula bilder på två skitfina plagg från MQ. Vet inte om ni minns, men för ett tag sen skrev jag ett inlägg om rymdmönstrade kläder och hur fint det är. Häromdagen snubblade jag alltså över (snarare gick in i, men ändå) en tröja som var just rymdmönstrad. Jag blev lycklig, provade den, blev ännu lyckligare och köpte den. Vad gäller byxorna såg jag dem när jag var inne en snabbrunda i affären med pappa, och då tänkte jag "när ska jag ha dem och vad ska jag ha dem till och vill jag verkligen ha dem?". Ett par dagar senare fick jag ett ryck och gick och köpte dem. Jag menar, jag måste ju ha ett par silvriga byxor. Så är det bara. Så nu finns dessa alltså i min garderob, och jag är lycklig över det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0