Politik och grejer?

Jag funderar på att göra lite videobloggar där jag kan prata om saker jag tänker på som har med politik att göra på olika sätt. Det som jag tänker på är typ psykvården i Sverige, kvinnofrågor, miljöfrågor, HBTQ och allt som hör därtill, olika sakfrågor inom de olika partierna (ex. 6 timmars arbetsdag, privatisering av äldrevård och liknande), NATO, uteliggare/tiggeri och kanske lite EU. Vad tror ni om det? Eftersom jag tycker att det här är intressant och gärna skulle diskutera det med folk så tänkte jag att det kanske vore en bra idé. Och det är ju inte lika jobbigt att sitta och lyssna på en videoblogg som att sitta och läsa en aplång text. Jag är inte säker på det här än, men vi får la se hur det blir, om ni är intresserade av det.
Och förresten, jag ska absolut lägga upp bild på mina skor. Hur jobbigt kan det vara?, tänker ni. Men det kan tydligen vara jättejobbigt. Ni ska få se dem, promise.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0