Caroline & Klaus

Så jag gjorde en till Vampire Diaries-video om ett par som jag tyckte ni skulle se. Vet inte om ni minns den jag gjorde om Vicki & Jeremy, men nu har jag i alla fall gjort ännu en. Fast om Caroline & Klaus istället. Om ni inte har sett säsong 3 bör ni kanske inte se den, dock. Kan vara lite spoilers i så fall. Förresten kan ni nog tycka om den även om ni inte ser på / gillar / följer Vampire Diaries, för det är en ganska fin kärlekshistoria - och det är inga vampyrer någonstans (eller i alla fall inga bevis på att de är det).
Storyline till filmen är i alla fall att de två träffas och blir tillsammans, sedan hittar hon honom död. Sedan besöker han henne när hon sover, och säger att han ska finnas kvar, och hon börjar få presenter av honom även om han är död. Ungefär. Låter lite flummigt kanske, men om ni ser filmen så verkar det nog lite mer naturligt... Hoppas jag. Det är alltså inte alls så det går till i serien, förresten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0